lunes, 1 de julio de 2013

Campionat de catalunya btt

Campionat de Catalunya de BTT


El cap de setmana del 16 de juny vaig disposar-me a participar en el Campionat de Catalunya de BTT a Lliçà d’Amunt amb els millors corredors. És un tipus de cursa que mai havia disputat anteriorment i amb l’equip T-Bike decidim participar-hi amb en Francesc Padró i jo.





L’objectiu de la cursa era valorar el meu nivell envoltat de tan professional.

Només arribar vaig decidir provar el circuit per veure’n la dificultat i de fet, 5 km eren bastant tècnics. Vaig pensar que era complicat, però a mi ja m’anava bé.

A la sortida no estava gaire nerviós i a les dues primeres voltes ho vaig passar bastant malament. Feia molta calor i no aconseguia agafar el ritme.
També vaig tenir alguns problemes amb el fre de davant ja que se’m destensava a cada volta i ho havia de tensar amb una allen. Fet que m’imaginava abans de començar.
Va ser a partir de la tercera volta que vaig començar a trobar-me millor i vaig adelantar a diferents bikers. Tot i això, a les últimes voltes vaig notar com el pedal feia un soroll estrany. Aleshores vaig adonar-me que el pedal s’estava trencant. M’animava pensar que només quedaven dues voltes i mitja, tot i que al final, a l’última volta se’m va trencar i vaig haver de fer les pujades a peu.




Finalment passo la meta amb la novena posició. Molt content amb el resultat tenint en compte els problemes presentats.
Donar les gràcies a Francesc Padró per la seva col·laboració i ajuda al llarg de tota la cursa i, a Joan Iglesias pels seus ànims i les seves fotografies.









No hay comentarios:

Publicar un comentario