jueves, 18 de julio de 2013

I Challenge Resistència del Vallès MASSI XC Series



Jordi Bonet i jo vam proposar de fer un equip de TBIKES per córrer la Challenge de resistència del Vallès.


Només arribar a Santa Eulàlia de Ronçana, vam decidir fer una volta de prova al circuit. Va ser aleshores quan vam adonar-nos de la gran  rapidesa que comportava tal circuit amb diferents trams de baixades i pujades.




Per la sortida es va decidir tenir preferència pel número d’inscripció. Per sort, nosaltres érem el número 1.
Jo vaig decidir fer la sortida perquè la volia fer el màxim de ràpid possible. Només sortir em vaig col·locar davant i vaig començar a pedalar fins donar el relleu al meu company, on li vaig donar una bona avantatge respecte la resta de participants.
Finalment, primers per equips i a nivell personal vaig aconseguir la volta més ràpida.
Molt content i satisfet.









No hay comentarios:

Publicar un comentario