lunes, 1 de julio de 2013

XTERRA

XTERRA BERGA

El dimarts 18 de juny vam iniciar el primer tast del recorregut de BTT i a peu amb cinc grans companys, Roger Serrano, Torrades, Cofiné i Padrós.


Va ser aleshores, quan vaig poder comprovar com el tram en bici era molt exigent ja que hi havia 17 km de gran pujada. Tot i això, també vaig alegrar-me de veure les baixades que hi havia ja que eren bastant tècniques, i a mi, ja m’agrada.


Pel que fa al tram a peu, destacar també la seva duresa, doncs només començar ens esperava una pujada d’escales i tot seguit un corriol planer fins enfilar-nos al Santuari de Queralt. Hi va algun moment on vaig haver de caminar donat el gran desnivell que hi havia. Ja arribant al final del tram,  el recorregut era de baixada però seguia sent tècnic i dificultós.

El dia important era el diumenge 23. De bon matí ens dirigíem cap a la T1, per deixar la bicicleta i llençar-nos a l’aigua al Pantà de Baells.
Abans de donar sortida, van anunciar els noms dels participants d’elit, entre els quals jo m’hi trobava. Els organitzadors del XTERRA Berga m’havien convidat a formar part d’aquell grup i, evidentment, no vaig dubtar ni un moment en acceptar tal oferta. La gent ens donava molt suport i estava realment content de poder ser allà.


A l’iniciar el tram de natació vaig col·locar-me amb un grupet de 4 o 5 triatletes fins la última boia on aquests imposen un elevat ritme i se m’escapen un xic. Finalment al sortir de l’aigua amb una onzena posició veig com tinc just davant a Cristian Cofiné, un gran triatleta.


Al tram en BTT, va iniciar-se amb la gran pujada de 17 km que us havia comentat anteriorment. Allà em va costar agafar el ritme, fins que Agustí Roc em va passar a un ritme molt elevat. Al km 12 sembla que vaig agafant ritme i és el meu moment, ja que s’inicia la baixada tècnica. Allà va ser on vaig atrapar en Torrades i l’Agustí Roc. Veia que a poca distància es trobava Cristian Cofiné, on vam intentar els dos elevar el ritme al màxim possible, fins que en un dels trams més tècnics vaig aconseguir deixar-lo enrere.


Arribo a la T2 per deixar la bici i iniciar el tram a peu. Em comenten que vaig 3r de la general. Això va motivar-me molt i treure les forces d’on fos possible


.
Finalment, aconsegueixo una 3ra posició de la general darrere de Ruben Ruzafa i Roger Serrano.

Molt content de poder estar amb els millors i dels 250 euros com a tercer premi :P




No hay comentarios:

Publicar un comentario